sobota, 28 września 2013

Co nowego w pokoiku?

Odwiedziny nowo narodzonego dziecka zawszę  wiążą się z obdarowaniem go czymś. No właśnie tylko czym? dostaliśmy od rodziny i znajomych wiele pięknych rzeczy i zabawek, książek i kosmetyków za co bardzo dziękujemy bo wszytsko się przydało. Dziś jednak chciałam pokazać prezent, który jest nie dość, że ciekawą pamiątką co i elementem dekoracyjnym w pokoiku Janka. Gipsowy odlew stópki i rączki. Były oczywiście obawy czy cokolwiek z tego wyjdzie, bo w końcu to tylko dwu miesięczne dziecko (chcieliśmy aby odciski były malutkie) ale wyszło uważam całkiem nieźle. Genialny prezent-oryginalny i piękna ozdoba pokoju dziecięcego.



odlew postawiłam na sztaludze, ponieważ mam stacha, że się zerwie wstążka, odlew spadnie ze ściany i się zbije 



Już dawno chciałam również powiesić ramki ze zdjęciami w pokoju, jednak nie mogę się zdecydować gdzie je ulokować. Wymyśliłam więc, że tymczasowo "rozwieszę" zdjęcia na sznurku aby nie robić niepotrzebnych dziur w ścianie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz