piątek, 11 października 2013

Spotkanie po 9 miesiącach

Będąc w ciąży  dołączyłam się do dyskusji na forum o tematyce ciążowej. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Wspólnie z dziewczynami, które termin porodu miały na lipiec dzieliłyśmy się swoimi przeżyciami związanymi z tym cudownym stanem, porannymi mdłościami, apetytami, dyskutowałyśmy o wszelakich badaniach wykonywanych w czasie ciąży, przeżywałyśmy porody, radości i smutki. Na forum można było się po prostu wygadać a mąż nie zawsze rozumiał moje humory. Z dziewczynami z mojego miasta spotakłam się w 6 miesiącu ciąży na pewnych wykładach dla przyszłych mam. Wspominałyśmy czasem na forum, że musimy się koniecznie spotkać już po urodzeniu się dzieci :) no i nastał ten czas! Zorganizowałam u siebie spotkanie Poznańskich Lipcówek. Super było spotkać się  razem z dziećmi. Każde z nich jest różne, ma inne potrzeby, humory i wygląd! Czwórka dzieci w tym samym wieku w jednym miejsciu to tłok - ale jaki fajny :) Mam nadzieję, że tych spotkań będzie więcej, ponieważ jest to super okazja na pogawędki odnośnie mcierzyśtwa a już niedługo będzie to fajan okazja dla dzieci na wsólne zabawy i psoty.

Martynka, Julek, Hubercik i Janek


No i my. Mamusie Lipcowe



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz