sobota, 19 października 2013

I kto powiedział, że jesień jest smutna?

Jesień to nie koniecznie deszcz i chłód. W tym roku naprawdę nie możemy narzekać - pogoda nas rozpieszcza. Staram sie korzystać z jej uroków jak tylko się da dlatego ostatnio długie spacery to podstawa dnia. Wieczorami zapalam świece i popijając ciepłą herbatę czytam książki i leniuchuję. Jesień jest piękna a ja kocham jej kolory!



Nawet nasze Ślubne Drzewo jest w kolorach jesieni



                  Jako, że często mam przy sobie aparat zawsze wracam do domu z nowymi zdjęciami.











W mieszkaniu też zapanowała jesień . Często ze spacerów przynoszę  gałązki, które wkładam do wazonu. Do tego promienie słońca wpadające zza okna i jest pięknie i przytulnie.



No i wrzosy - to obowiązek w naszym mieszkaniu nie tylko jesienną porą! zawsze staram się ususzyć jeden lub dwa aby mogły byc ozdobą przez cały rok.

Suszone pomidory zrobił mój mąż, ja tylko ozdabiałam słoiczki. Zaprawy też kojarzą mi się z jesienią a tak udekorowane słoiczki są piękną ozdobą w kuchni.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz