niedziela, 27 października 2013

Zmiana czasu - zmiana zegara

Zmiana czasu to dobry pretekst aby zmienić zegar? Dlaczego nie :P oczywiśnie nie kupiłabym go gdyby przypadniem nie wpadł mi w ręce. Zawsze będąc w sklepie mówię sobie, że wchodze tylko po to co zamierzałam kupic ale niestety...rzadko mi się to udaje i szperająć między stertami pięknych przedmiotów zawsze znajdzie się coś na miarę mojego portwela co przyda się w domu. Jestem zadowolona i uważam tą małą zmianę za zmianę na lepsze :) 

Jeżeli chodzi o zmianę czasu to bardzo tego nie lubię. Szybko robi się ciemno, dzień jest taki krótki no i niestety jest to zapowiedź, że zima już za pasem - nie, że jej nie lubię bo ma swoje zalety ale jestem zdecydowanie ciepłolubna i wcale nie uśmiecha mi się ubieraie tych wszytkich warstw na siebie, szali, szapek i rękawiczek brrr...



Oczywiście zegar został schowany abym mogła go jeszcze wykorzystać


a tak prezentuje się moja nowość

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz