środa, 27 listopada 2013

Plastikowa niespodziewajka

Wczoraj w skrzynce na listy zastaliśmy prezent niespodziankę - jak dla Janka to nawet fajny :) jakiś czas temu zalogowałam się na stronie FisherPrice za namową koleżanek z forum  no i miałam oczekiwać na prezent niespodziankę. Taaa...byłam pewna, że i tak nic nie dostaniemy ale to nawet nie o to chodziło bo w ogóle już o tym incydencie zapomniałam. Przejrzałam ich ofertę ale szczerze mówiąc nie jestem zwolennikiem plastikowych i drogich zabawek więc nic mnie nie zachwyciło - może dlatego, że moje dziecko nie ma jeszcze potrzeby zabawy takimi gadżetami? może później będę bardziej za - no bo przecież nie sobie mam sprawić zabawką radość tylko dziecku? Może się kiedyś do nich przekonam, ponieważ pewna jestem,
 że i tak nie uchronię bobasa od plastikowych, tandetnych zabawek jakich na rynku dużo.  Pewnie znajdzie się ktoś to nas nimi obdaruje ;)

Janek wygląda na zadowolonego. Fakt, zabawka jest kolorowa, ma ciekawe tasiemki i grzechcze tak więc jak się nią nie zainteresować :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz