poniedziałek, 17 lutego 2014

Wyniki konkursu

Uwaga! Uwaga!
Wybór był tak ciężki, że dopiero teraz mogę ogósić zwycięzców, stresowałam się chyba bardziej niż na maturze. Chciałybyśmy nagrodzić więcej zdjęć, a  najlepiej to wszystkie! Ale niestety ilość nagród była ograniczona - następnym razem, jeżeli odważę się na taki konkurs poszukam sponsorów aby nagrozić więcej osób!

Na szczęście z pomocą przy wyborze pomogły Pinezki, które również postanowiły ufundować dodatkową nagrodę niespodziankę, dlatego wybrane zdjęcia są 4 a nie 3!!! Jupiii!

Pani Sylwia Sawka nadesłała zdjęcie, które spodobało nam się najbardziej. Brzuch na zdjęciu ma 32 tygodnie a synek już teraz 10,5 miesiąca. Piękne zdjęcie, świetny pomysł. Gratulujemy!




Dodatkowe nagrody przynałyśmy:


Pani Uli Urban z 35 tygodniowym Nilsem brzuszku. Zdjęcie zapiera dech w piersiach. Niesamowite!




Następne zdjęcie, chyba jajbardziej radosne jakie otrzymałam. Nikodem ma teraz 5,5 miesiąca a w brzuszku na zdjęciu miał 36 tygodni. Zdjęcie nadesłane przez Panią Annę Mirosław.



Piękne i subtelne od Pani Kasi Brońskiej. Brzuszek z 37 tygodnia ciąży, teraz Pola ma 18 miesięcy


Gratulujemy ogromnie, a wszystkim dziękujemy baaardzo za udział. Zdjęcia naprawdę były wpaniałe i miło było pooglądać Wasze brzuchy! A decyzja była bardzo trudna. Podziwiam blogerki, które często organizują konkusy. Ja się chyba nie nadaję :P

Pinezki Blog dziękuję przeogromnie za pomoc! Gdybym miała sama wybierać nadal bym przeglądała zdjęcia! :*

Osoby nagrodzone proszę o kontakt nataliia.k88@gmail.com.


7 komentarzy:

  1. Dla mnie najpiękniejsze zdjęcie to Kasi Brońskiej, zakochałam się w tym zdjęciu od pierwszego wejrzenia. Szkoda, że nie mam wanny, bo przy kolejnej ciąży z pewnością zrobiłabym właśnie taką sesję ciążową. Gratuluję też wszystkim zwycięzcom, bo zdjęcia pozostałe zdjęcia też są cudne!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo serdecznie dziękuję za mile słowa i wyróżnienie :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. o rany, bardzo dziękuję!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też najbardziej podoba się zdjęcie P.Kasi. :-) Są na nim wyeksponowane wszystkie uczucia do owego "brzuszka". Wspaniałe! :-)
    Gratuluję wszystkim Mamom - zwyciężczyniom! :-)
    Ola Sz.

    OdpowiedzUsuń
  5. To pierwsze zdjęcie mnie zauroczyło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne zdjęcia w cudnym stanie. Zapraszam do inspirowania się tiulowymi pomponami by My Sweet Dreaming Home. Swoja słodyczą idealnie wpisują się w ten stan :) http://mysweetdreaminghome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej!! dziękujemy!! nie spodziewałam się! Przemiłe zaskoczenie :) widzę, że wśród zwycięzców są moje ulubione zdjęcia z brzuszkiem p. Sylwi Sawka i p.Kasi Brońskiej - przy następnym brzuszku pozwolę sobie pożyczyć pomysł :*

    OdpowiedzUsuń